onsdag 22 september 2010

♥ ♥ ♥ ♥ Cindy

Dagens pass
"Cindy"
5 pullups
10 pushups
15 squats
i 20 minuter

En del säger att idrott och politik inte hör ihop. I mitt fall, på ett rent personligt plan, gör det det. Eller har gjort i alla fall. De senaste 3 veckorna har jag jobbat ca 12 timmar per dygn utan att vare sig kunna träna eller äta korrekt. Men nu är jag tillbaka till er som följer min blogg. Så, vad kan vara bättre än att rivstarta med en "Cindy". Om det gick bra bra? Nja, inte särskilt. 16 varv är inte ok, men f-n vad skönt det var. Självklart slet jag upp handflatorna (se bilden) på pullupsen. Tack Carro och Micke för support!



I morgon blir det klubben igen, då för att hålla i CF1 och CF2-passen som hjälpinstruktör. Hinner jag, och händerna håller, kör jag en Tabata Something Else (pullups, pushups, situps och squats) innan. det berättar jag om i morgon.

5 kommentarer:

  1. Härligt att se Börje, i form till jul så att du kan frossa med gott samvete :)

    SvaraRadera
  2. Du såg lite sliten ut halvtid men höll i bra :-)
    Go Börje!!! //CvB

    SvaraRadera
  3. Frillan gjorde säkert sitt! ; )

    SvaraRadera
  4. Frillan spelade absolut in :) Och jäpp, sliten var jag, men nu känns det bra. Kommer garanterat vara i form till jul ;)

    SvaraRadera