söndag 27 januari 2013

Uppehållet äntligen slut - så ni har väntat

Att blogga känns onekligen lite 00-tal. Men varför inte? När jag bloggade regelbundet för drygt 2 år sedan var träningsbloggar relativt ovanliga varför min helt klart fyllde en viktig funktion. Att jag då, för ungefär 2 år sedan, ändå lade ner bloggen berodde framför allt på att vår klubbs(NEXUS STHLM HQs) hemsida blev bättre och bättre på att rapportera från CrossFit Sthlms gruppträningar. Det innebar att det jag bloggade om nästan var identiskt med det på hemsidan då det var på klubben jag huvudsakligen tränade. Med nytt arbete och mycket kvällstjänst har jag fått lägga om träningen. Så mitt bloggande här kommer skilja sig rejält från klubbens hemsida. I och med NEXUS STHLMS flytt från Slussen till Alvik har dessutom en hel del tidigare elever/atleter och instruktörskollegor bytt till andra CrossFit-gym. De/Ni kommer garanterat ha roligt och nytta av att följa min blogg.
Flytten till Alvik känns otroligt inspirerande och peppande! Splitternyrenoverade lokaler som rymmer en helt egen CrossFitavdelning och ett Open Gym borgar för att vår träning också fortsättningsvis kommer vara stans bästa. Dagens pass 10 km löpning 45 min Med bara 2 minusgrader var det en perfekt dag för konditionsträning. Kommer bli en hel del av det då upplägget den här terminen på NEXUS mycket kommer handla om teknik runt olympiska lyft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar