måndag 13 december 2010

Julförberedelser à la Eva T



Dagens pass

5 Pushups 5 Squats 5 Sit Ups x 20

Kom som vanligt till klubben vid 16-tiden. Hade ovanligt nog varit på jobbet en stund på eftermiddagen, främst för att briefa Naile om kansliets ekonomi. Partistödets två "ben", hur mycket ett missat mandat "kostar", faktureringsrutiner och så vidare. Mötte därefter upp med CvB och Naprapat-Per på klubbens gym. Carro är en av mina absoluta favoritträningskompisar och vi har kört ihop i ca 2 år. Ingen kan peppa/hetsa mig mer än hon. Annorlunda sagt, jag vill alltid slå henne i en wod :) Antog dock inte utmaningen att köra woden ni ser i rött till vänster på bilden. Den kommer jag köra senare i veckan. Inför julledigheten i Lerum (11 dagar) med släkten Amnéus har jag - igen - printat ut Eva T:s "Workout on the road" för att inte säcka ihop totalt. Testade, som du ser ovan, 5 armhävningar 5 knäböj 5 situps x 20, dvs 100 av varje. Gick på ca 12 minuter och det var inte särskilt jobbigt. Men kul så klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar